E V A
No bio yet.
$5.6
E V A TikToker approximate advertisement price
See Details

E V A

Who is E V A?

E V A is a well-known TikToker from Bulgaria . The profile tiktok.com/@evaxbarbie is one of the most popular on TikTok in 2023.

Why is E V A popular on TikTok?

As of Tuesday 7th of February 2023, E V A has about 2800 followers on TikTok: https://tiktok.com/@evaxbarbie. Among the posts there are musical videos, fun moments and other typical tik toks, much appreciated by Bulgaria audience.

As described in the profile, E V A focuses on the following:

  • — Tiktok audience growth in 2023
  • — Instagram profile promotion: Instagram.com/evaxbarbie

No bio yet.

What is E V A net worth?

This information is not disclosed. However, taking into account the number of followers (2800 in 02/2023), we estimate E V A net worth to be roughly $150.

Other TikTokers like E V A

E V A produces unique content, so it is quite difficult to compare him to other tiktokers from Bulgaria . Unlike Corinna Kopf 🤪, E V A does not produce "hot" adult content and does not participate in our hottest tik tok girls short list. Obviously, we cannot compare E V A with megnutt because of her huge breasts 😍 On the other hand, unlike Billie Eilish, in 2023 E V A is not that focused on musical content.

We also cannot make direct comparison with iconic Charlie Damelio called also TikTok Queen. If E V A starts streaming like Belle Delphine it may lead to a significant audience growth 🤑.

Another group of Tiktokers to compare with E V A are those coming from Instagam with their own Bulgaria audience: lorengray, brookemonk, savaschultz and celebrities like Kim Kardashian, Britney Spears (she has a TikTok profile as well!), Amber Heard and even Elizabeth Olsen.

E V A on TikTok

From Bulgaria

33.3K fans

Get in touch with E V A — a TikTok user from Bulgaria .

How many followers does E V A have?

Now there are about 33.3K followers on TikTok. Numbers are rapidly changing though. E V A follows 400 other TikTok users.

Can E V A be an influencer for my brand?

Statistics show that E V A got around 56.8K views. The average engagement rate (views per follower) is 170%. Check if this value is good for you.

E V A TikTok advertisement costs

We assume the ad pricing for E V A to be about ~ $5.6 per publication. This is a rough estimation, although we hope it could help you to work out the fair price together with E V A.

How many people could I reach by advertising on E V A TikTok account?

The potential reach is about 1120 people. However, it can be much greater if the video gets into TikTok reccommended videos.

Tik Tok comments
I suggest you to see also brookemonk...E V A? I know there was Onlyfans leaked photoset - Anyway, waiting for new tik toks
Maser_hater | 6/1/2020
I wanna marry her 😍 Bella Thorne leaked...E V A? Waiting for new hot photos... - Tiktok will ban her profile
Mary-the-reaper | 9/10/2020
What kind of idiot is her boyfriend alyssa mckay nude...E V A? I heard there exests a Dropbox with her nude photos - Her Instagram stories make me horny
maddalena2021 | 22/9/2021
Dunno but those photos are fapable 😍 look at hot tiktok girls...E V A? I want to see more - Wanna make my tik tok like her
Amelie_instagram | 3/8/2022
SO where is Corinna Kopf nudes...E V A? Hot as fuck! - So horny TikToker...
Jeantik_toker | 6/8/2021
Mmmm so juicy... I like Jennifer Lawrence nudes...E V A? Will u be my gf? - I see a lot of hot tiktok girls these days
Zelliottfapper | 14/12/2022
She has a super horny mouth 😝 Alyssa Mckay nudes...E V A? I know there was Onlyfans leaked photoset - Talented girl. Goog Tiktoker.
Annafcker | 25/8/2021
Well, it is not her best one, but still very good Charlie Damelio leaked...E V A? Videos please - One of the hottest TikTok babes
AngryCat_1999 | 16/2/2021
Well, it is not her best one, but still very good Peyton List nude...E V A? Did someone see her on Tumblr? - Lets be friends on TikTok
Neil2021 | 23/5/2020
She should not use clothes at all (sorry for my English) Grace Charis nudes...E V A? Want more nude photos - So cute and lovely face
kitty-kitten77 | 3/10/2020
What kind of idiot is her boyfriend Billie Eilish nude...E V A? Is she a good sucker? - She' a very sexy TikToker
Britney1971 | 21/8/2022
WOW that is so hot! grace charis topless...E V A? 😁 Nice but not enough - Tiktok is now full of this kind od sh*t
berry_red2023 | 12/12/2020
👿 Her ass needs to be hard f*cked megnutt nudes...E V A? She needs a good d*ldo - Her Tiktok is really amazing
musicstar33 | 19/7/2020
Look at this body, she has to eat less ahaha Madison Beer nude...E V A? Slutty face 👍🏼👍🏼👍🏼 - So now I follow her on TikTok
maddalena17 | 17/5/2020
I can do better, subscribe to me! charlidamelio...E V A? 👄 Wanna kiss her EVERYWHERE - I found her on Instagram!
Samuel_Frodo2013 | 5/5/2020
niiiice leaked photoz! I love Katie sigmond nudes...E V A? Please keep posting guyz - I wrote her but she doesnt respond...=(
maddalenafapper | 9/4/2022
What would her father say? savaschultz...E V A? How did this Only Fans leak happen? - So horny TikToker...
kitty-kittensmiley | 28/4/2020
Dunno but those photos are fapable 😍 look at Amber Heard nude...E V A? Wanna see her naked 👻 - Tiktok will ban her profile
Jean77 | 23/4/2022
OMG she was hacked again... Ellie Zeiler...E V A? Boobs boobs - So now I follow her on TikTok
Ameliefapper | 19/4/2021
Well, it is not her best one, but still very good Elizabeth Olsen nude...E V A? What about blowjob sweetie? - Tiktok will ban her profile
Timothy_1999 | 9/2/2022
Dunno but those photos are fapable 😍 look at Megan Thee Stallion nude...E V A? Wanna see her naked 👻 - Craziest babe ever
Fred_Baggins | 15/11/2021
I am sooo impressed by amouranth leaked...E V A? Videos please - I found it on tumblr
Marytelegram | 14/3/2021
I can do better, subscribe to me! Vanessa Hudgens leaked nudes...E V A? How did this Only Fans leak happen? - She' a very sexy TikToker
Geromeyoutuber | 19/12/2022
Dunno but those photos are fapable 😍 look at Doja Cat nudes...E V A? How did this Only Fans leak happen? - Hot tiktoker, super hot
californianude ass | 13/4/2020
Soooo hot lips Britney Spears nude...E V A? Please keep posting guyz - And btw I love cosplay
Annette233 | 20/2/2021
Awesome, super hot and naughty ❤️ sexy tiktokers...E V A? I see her in an interracial scene - Tiktok girls a becoming more and more hot
california_hater | 19/3/2022
Whooooops what do we have here! Again katie sigmond nude...E V A? She needs a big c**k like mine - Her tiktok is like pornhub ahaha
Gerome18 | 10/11/2022
Fck look a these forms! I am impressed Mikaila Murphy onlyfans...E V A? Hot as fuck! - So now I follow her on TikTok
Marc21 | 19/4/2021
Amazing.. but... did she really do that ??? Corinna Kopf nudes...E V A? Want more nude photos - 😁 Hope she will follow me on Tiktok as well
Amelietelegram | 5/10/2021
WOW that is so hot! grace charis naked...E V A? Give me a blow job - Her tik tok profile is really inspiring
Annette1951 | 28/4/2021
😁 Fck those pics of sexy tiktok girls...E V A? I wait for full version - Best female Tiktoker
Michaeltiktok | 2/5/2020
I just LOOOOVE her SOOOO much mikaila murphy nude...E V A? 👄 Wanna kiss her EVERYWHERE - Her tiktok is like pornhub ahaha
AnnaTumblr | 24/9/2022
Her breasts is the place where I wanna die Cardi B nude...E V A? I wait for full version - She is just a stupid piece of sh*t
peter2013 | 25/2/2022
God shit f*ch I want to f*ck these tities Madelyn Cline nude...E V A? What is her Instagrm account? - I found it on tiktok
Willy2021 | 11/11/2021
Que garota linda!😍 Addison Rae...E V A? I wait for full version - Her Instagram stories make me horny
peterTwitch | 22/5/2021
Sooo sexy! ❤️ I love Paige Vanzant nude...E V A? Looks like a leak from Onlyfans 🤔 - I see a lot of hot tiktok girls these days
AngryCatGoldfish | 19/9/2021
Sooo sexy! ❤️ I love Sadie Crowell nude...E V A? Theìy say these photos were stolen from iCloud - She is just a stupid piece of sh*t
Billie18 | 2/10/2022
Whooooops what do we have here! Again lorengray...E V A? 😁 Nice but not enough - I found it on tumblr
musicstaryoutuber | 12/5/2020
Very good. This is really super good. Paige Spiranac naked...E V A? Wanna more - I found her on Instagram!
Ludovicfcker | 26/3/2020
❤️ Again leaked from Onlyfans. Expecting more.. Tana Mongeau nude...E V A? What a b*tt - I see a lot of hot tiktok girls these days
Oleg2020 | 23/3/2022
Come ooon guys lets admit she is perfect! paige spiranac nude...E V A? Wanna see her naked 👻 - She is another example of the lost generation.
Nick1951 | 15/9/2022
Mmmm so juicy... I like Paige Vanzant leaked nudes...E V A? Let' see what happens next - Those OF leaks are crazy
zamir2013 | 5/10/2022
What would her father say? Kim Kardashian nude...E V A? When will be the next leak? - And btw I love cosplay
zamirSnap | 21/11/2022
What would her father say? Florence Pugh nude...E V A? What a b*tt - Her tik tok is super hot... I WANT HER
Annette2023 | 7/11/2021
Oh dear look at elissa victoria nude...E V A? Videos please - Is she a cosplayer?
Derrick77 | 4/11/2020
WOW that is so hot! megnutt nudes...E V A? 😝 She was hacked? - Hope we will see her naked on Tiktok haha
Sandra_of_fish | 2/4/2022
Fck look a these forms! I am impressed Dua Lipa nude...E V A? Wanna see her naked 👻 - She is another example of the lost generation.
Amelie311 | 16/7/2021
She is number one! And the second place I give to... Belle Delphine leaked...E V A? Will u be my gf? - One of the hottest TikTok babes
tomtelegram | 11/7/2020
niiiice leaked photoz! I love Zendaya nude...E V A? Uncensored please! - So now I follow her on TikTok
paultik_toker | 23/3/2021
TOP-30 tiktokers
Rank Tiktoker name Price Writes about
[email protected] $47 si vous aimer mes tatoo
...
David khamthin $1800 INDIAN
‍️ Northeaste...
sania khan $30.7 Model️
Use #duetwithsa...
Ariel $74.7 wife
Here for fun and la...
Donn Dew $7300 17
snap: Donndew17
...
Shamy $0 No bio yet....
Rabia Ali $0 No bio yet....
Alicia Zore $0 No bio yet....
Keshavi Chhetri Dncx $300 INSTAGRAM
Follow me...
Yowhatsupitsnikolai $100 IM 18 NOW!!!
Venmo me @N...
ムラサキのっか $100 とにかくムラサキなや...
台北髮型師Abby️ $23.8 IG: abby880113
Fb:高å“...
Jennifer Lara $200 19
sc:mexicanshorty65
Kasia $100 Zaobserwuj ️ Follow ️
Damian Tkaczuk $1300 POVs WORLD
Zaobserwuj na...
Blluaris $100 Лера...
mia $65.5 : kra.mia

big hea...
Sehaj Zaildar $2800 New Account : zaildar_sehaj
Mailani Paulie $28.2 Never forget how beautiful you...
niki.kozie $200 ...
komal sheikh $1600 Insta kaay.sheikh
SC ko...
Mia Finney $18400 FOLLOW MY INSTA! ...
Kaylee_Dupsky $53.7 Follow me on Instagram add me ...
Isabel Haugseng $90.6 ...
shonima Ajeesh $47.7 @mallucouple
Ajiy...
Saba Naz $21.1 No bio yet....
Pakkayada Srilerdros $13 มีแฟนแล้ว...
จุ้บแจง $2.3 ตามหาเราได...
Roxana Moncayo $200 "Si lo puedes soñar ...
GIULIA AMATO $5400 instagram: @giuliagamato
...