gian_vitode_bellis
Instagram:gian_vitode_bellis ~Bari~Volleyball~ “DEVI ESSERE FORTE”
$500
gian_vitode_bellis TikToker approximate advertisement price
See Details

gian_vitode_bellis

Who is gian_vitode_bellis?

gian_vitode_bellis is a well-known TikToker from Italy . The profile tiktok.com/@gian_vitode_belli is one of the most popular on TikTok in 2023.

Why is gian_vitode_bellis popular on TikTok?

As of Tuesday 31st of January 2023, gian_vitode_bellis has about 250000 followers on TikTok: https://tiktok.com/@gian_vitode_belli. Among the posts there are musical videos, fun moments and other typical tik toks, much appreciated by Italy audience.

As described in the profile, gian_vitode_bellis focuses on the following:

  • — Tiktok audience growth in 2023
  • — Instagram profile promotion: Instagram.com/gian_vitode_belli

Instagram:gian_vitode_bellis ~Bari~Volleyball~ “DEVI ESSERE FORTE”

What is gian_vitode_bellis net worth?

This information is not disclosed. However, taking into account the number of followers (250000 in 01/2023), we estimate gian_vitode_bellis net worth to be roughly $15000.

Other TikTokers like gian_vitode_bellis

gian_vitode_bellis produces unique content, so it is quite difficult to compare him to other tiktokers from Italy . Unlike Corinna Kopf 🤪, gian_vitode_bellis does not produce "hot" adult content and does not participate in our hottest tik tok girls short list. Obviously, we cannot compare gian_vitode_bellis with megnutt because of her huge breasts 😍 On the other hand, unlike Billie Eilish, in 2023 gian_vitode_bellis is not that focused on musical content.

We also cannot make direct comparison with iconic Charlie Damelio called also TikTok Queen. If gian_vitode_bellis starts streaming like Belle Delphine it may lead to a significant audience growth 🤑.

Another group of Tiktokers to compare with gian_vitode_bellis are those coming from Instagam with their own Italy audience: lorengray, brookemonk, savaschultz and celebrities like Kim Kardashian, Britney Spears (she has a TikTok profile as well!), Amber Heard and even Elizabeth Olsen.

gian_vitode_bellis on TikTok

From Italy

212K fans

Get in touch with gian_vitode_bellis — a TikTok user from Italy .

How many followers does gian_vitode_bellis have?

Now there are about 212K followers on TikTok. Numbers are rapidly changing though. gian_vitode_bellis follows 638 other TikTok users.

Can gian_vitode_bellis be an influencer for my brand?

Statistics show that gian_vitode_bellis got around 5M views. The average engagement rate (views per follower) is 2358%. Check if this value is good for you.

gian_vitode_bellis TikTok advertisement costs

We assume the ad pricing for gian_vitode_bellis to be about ~ $500 per publication. This is a rough estimation, although we hope it could help you to work out the fair price together with gian_vitode_bellis.

How many people could I reach by advertising on gian_vitode_bellis TikTok account?

The potential reach is about 100000 people. However, it can be much greater if the video gets into TikTok reccommended videos.

Tik Tok comments
I am sooo impressed by savaschultz...gian_vitode_bellis? Let' see what happens next - So horny TikToker...
Anna233 | 20/6/2022
I like her videos... Belle Delphine leaked...gian_vitode_bellis? 🌹 be my girlfriend??? - One of the hottest TikTok babes
Annatiktok | 4/2/2020
Thats nuber two for me, just after Addison Rae...gian_vitode_bellis? 😝 She was hacked? - I am shocked with her behaviour
Samuel_Frodosmiley | 23/2/2020
I would spank that bitchy girl to teach some manners... sexy tiktokers...gian_vitode_bellis? 😝 She was hacked? - That tiktok girl is sweeeet
berry_red33 | 6/2/2020
Thats nuber two for me, just after alyssa mckay nude...gian_vitode_bellis? I want to see more - Those OF leaks are crazy
Apple_2001 | 19/5/2021
I just LOOOOVE her SOOOO much Alyssa Mckay nudes...gian_vitode_bellis? She takes deep they say - Tiktok will ban her profile
Apple2021 | 27/4/2022
Que garota linda!😍 amouranth leaked...gian_vitode_bellis? How did this Only Fans leak happen? - My tiktok acc is better though
GinTonic=) | 16/3/2021
Thats nuber two for me, just after hot tiktok girls...gian_vitode_bellis? Wanna see her naked 👻 - Wanna make my tik tok like her
Michael18 | 4/11/2020
What kind of idiot is her boyfriend Cardi B nude...gian_vitode_bellis? I know there was Onlyfans leaked photoset - So horny TikToker...
NeilSnapchat | 4/9/2022
Que garota linda!😍 Florence Pugh nude...gian_vitode_bellis? Wanna more - One of the hottest TikTok babes
tom_Baggins | 20/2/2021
😁 Fck those pics of grace charis topless...gian_vitode_bellis? 👻 More tits plz - They are not influencers, they are cam wh*res
peter_Baggins | 8/8/2020
Aaaaah thats better than Onlyfans! Corinna Kopf nudes...gian_vitode_bellis? Guys whats her Insta??? - My tiktok acc is better though
Nick1997 | 20/6/2020
OMG she was hacked again... Madison Beer nude...gian_vitode_bellis? Waiting for new hot photos... - Her tik tok is super hot... I WANT HER
berry_redTaylor | 17/2/2021
I just LOOOOVE her SOOOO much Megan Thee Stallion nude...gian_vitode_bellis? This girl definitely has a great future - I found her on Instagram!
Amelie_of_fish | 3/4/2020
These silicon tits are sh*tty Amber Heard nude...gian_vitode_bellis? Are these photos from icloud? - This tiktok inspires me!
Marco21 | 23/2/2022
❤️ Again leaked from Onlyfans. Expecting more.. Zendaya nude...gian_vitode_bellis? 🌹 be my girlfriend??? - I found it on tumblr
kitty-kitten_instagram | 20/6/2020
Nice music, perfect body. lorengray...gian_vitode_bellis? I see her in an interracial scene - Cuties babe ever
Zelliott2020 | 24/7/2022
Nice music, perfect body. grace charis naked...gian_vitode_bellis? Waiting for new hot photos... - definitely a super hot tiktok girl
Gerome_hater | 22/9/2022
Look at this horny wh*re ahaha Billie Eilish nude...gian_vitode_bellis? 👻 More tits plz - I see a lot of hot tiktok girls these days
BMWflorida | 6/4/2021
Soooo hot lips megnutt nudes...gian_vitode_bellis? Will u be my gf? - Talented girl. Goog Tiktoker.
GinTonic21 | 27/2/2021
Thats nuber two for me, just after Ellie Zeiler...gian_vitode_bellis? She needs a good d*ldo - These Gen-Z sluts doesnt deserve the fame!
AndrewJohn_Lover | 17/10/2020
Will she take my between her tits Elizabeth Olsen nude...gian_vitode_bellis? Are these photos from icloud? - Hope we will see her naked on Tiktok haha
musicstartik_toker | 20/5/2020
I wanna marry her 😍 Britney Spears nude...gian_vitode_bellis? Want more nude photos - And btw I love cosplay
Marconude ass | 27/5/2022
Soooo hot lips sexy tiktok girls...gian_vitode_bellis? Waiting for new hot photos... - Her Instagram stories make me horny
Timothy1971 | 2/1/2020
👿 Her ass needs to be hard f*cked brookemonk...gian_vitode_bellis? 👄 Wanna kiss her EVERYWHERE - She' a very sexy TikToker
Gerome_2001 | 4/9/2022
SO where is Bella Thorne leaked...gian_vitode_bellis? Theìy say these photos were stolen from iCloud - And btw I love cosplay
Jean1951 | 11/3/2021
Does her boyfriend know about this leak? Peyton List nude...gian_vitode_bellis? Did someone see her on Tumblr? - Tiktokers are now like instagram blogers 5 years ago 😁
Willy_official | 18/2/2020
She is number one! And the second place I give to... charlidamelio...gian_vitode_bellis? Does she have a Telegram account? - My tiktok acc is better though
Ludovictik_toker | 21/10/2022
Soooo hot lips Grace Charis nudes...gian_vitode_bellis? Waiting for new hot photos... - Are you kidding?
BMWtelegram | 15/6/2020
Ahaha I wish u cud be so hot as Paige Vanzant nude...gian_vitode_bellis? 😍 MOAR!!! - Wanna make my tik tok like her
Gerome311 | 10/9/2021
She should not use clothes at all (sorry for my English) Charlie Damelio leaked...gian_vitode_bellis? BE MY WIFE - I found it on tiktok
Sandra2013 | 7/12/2020
Very good. This is really super good. Corinna Kopf nudes...gian_vitode_bellis? What a b*tt - Cuties babe ever
AngryCat_of_fish | 13/11/2022
Look at this horny wh*re ahaha Paige Spiranac naked...gian_vitode_bellis? Hot as fuck! - I found it on tiktok
SandraGoldfish | 9/7/2020
Come ooon guys lets admit she is perfect! Tana Mongeau nude...gian_vitode_bellis? Wanna more - Is she a cosplayer?
Billie_official | 14/7/2020
OMG she was hacked again... Jennifer Lawrence nudes...gian_vitode_bellis? Sooo exciting ❤️ - Her tik tok profile is really inspiring
Mary2023 | 14/10/2022
Fun video, lovely body mikaila murphy nude...gian_vitode_bellis? What a b*tt - Her tiktok is like pornhub ahaha
Sammy2020 | 3/3/2020
Will she take my between her tits Madelyn Cline nude...gian_vitode_bellis? what a bitch! - Whats her tiktok profile?
Sammy_2001 | 4/7/2021
I am sooo impressed by Katie sigmond nudes...gian_vitode_bellis? How did this Only Fans leak happen? - Tiktokers are now like instagram blogers 5 years ago 😁
peter2013 | 22/1/2020
As promised, this pack of leaked paige spiranac nude...gian_vitode_bellis? I know there was Onlyfans leaked photoset - definitely a super hot tiktok girl
Iamsuperbig_hater | 2/1/2022
Very good. This is really super good. Sadie Crowell nude...gian_vitode_bellis? I see her in an interracial scene - Lets be friends on TikTok
zamir_Baggins | 9/10/2021
What kind of idiot is her boyfriend Dua Lipa nude...gian_vitode_bellis? What a b*tt - definitely a super hot tiktok girl
Anna-mexicano | 20/2/2020
👿 Is that stupid girl crazy? Mikaila Murphy onlyfans...gian_vitode_bellis? Will u be my gf? - definitely a super hot tiktok girl
berry_red_XXO | 19/9/2021
I just LOOOOVE her SOOOO much elissa victoria nude...gian_vitode_bellis? Where are nude photos? - She is another example of the lost generation.
berry_redSnapchat | 10/12/2022
👿 Her ass needs to be hard f*cked megnutt nudes...gian_vitode_bellis? Boobs boobs - Tiktok babes are great
Iamsuperbig2002 | 28/4/2020
Perfect body and loooovely tits :) My beloved Kim Kardashian nude...gian_vitode_bellis? Uncensored please! - One of the hottest tiktok girls
Annette=) | 21/6/2021
Come ooon guys lets admit she is perfect! katie sigmond nude...gian_vitode_bellis? Looks like a leak from Onlyfans 🤔 - They are not influencers, they are cam wh*res
Sean_of_fish | 5/9/2022
I can do better, subscribe to me! Doja Cat nudes...gian_vitode_bellis? Wanna see her naked 👻 - Is she a cosplayer?
Marco17 | 22/5/2021
Come ooon guys lets admit she is perfect! Vanessa Hudgens leaked nudes...gian_vitode_bellis? She needs a big c**k like mine - I found it on tiktok
Rogerfcker | 2/5/2022
Amazing.. but... did she really do that ??? Paige Vanzant leaked nudes...gian_vitode_bellis? Does she have a Telegram account? - So horny TikToker...
Adamantius_Baggins | 1/2/2021
TOP-30 tiktokers
Rank Tiktoker name Price Writes about
[email protected] $47 si vous aimer mes tatoo
...
David khamthin $1800 INDIAN
‍️ Northeaste...
sania khan $30.7 Model️
Use #duetwithsa...
Ariel $74.7 wife
Here for fun and la...
Donn Dew $7300 17
snap: Donndew17
...
Shamy $0 No bio yet....
Rabia Ali $0 No bio yet....
Alicia Zore $0 No bio yet....
Keshavi Chhetri Dncx $300 INSTAGRAM
Follow me...
Yowhatsupitsnikolai $100 IM 18 NOW!!!
Venmo me @N...
ムラサキのっか $100 とにかくムラサキなや...
台北髮型師Abby️ $23.8 IG: abby880113
Fb:高...
Jennifer Lara $200 19
sc:mexicanshorty65
Kasia $100 Zaobserwuj ️ Follow ️
Damian Tkaczuk $1300 POVs WORLD
Zaobserwuj na...
Blluaris $100 Лера...
mia $65.5 : kra.mia

big hea...
Sehaj Zaildar $2800 New Account : zaildar_sehaj
Mailani Paulie $28.2 Never forget how beautiful you...
niki.kozie $200 ...
komal sheikh $1600 Insta kaay.sheikh
SC ko...
Mia Finney $18400 FOLLOW MY INSTA! ...
Kaylee_Dupsky $53.7 Follow me on Instagram add me ...
Isabel Haugseng $90.6 ...
shonima Ajeesh $47.7 @mallucouple
Ajiy...
Saba Naz $21.1 No bio yet....
Pakkayada Srilerdros $13 มีแฟนแล้ว...
จุ้บแจง $2.3 ตามหาเราได...
Roxana Moncayo $200 "Si lo puedes soñar ...
GIULIA AMATO $5400 instagram: @giuliagamato
...