Oops.Banana
✉ Email: [email protected]
$1100
Oops.Banana TikToker approximate advertisement price
See Details

Oops.Banana

Who is Oops.Banana?

Oops.Banana is a well-known TikToker from Viet Nam . The profile tiktok.com/@oops_banana is one of the most popular on TikTok in 2023.

Why is Oops.Banana popular on TikTok?

As of Sunday 29th of January 2023, Oops.Banana has about 550000 followers on TikTok: https://tiktok.com/@oops_banana. Among the posts there are musical videos, fun moments and other typical tik toks, much appreciated by Viet Nam audience.

As described in the profile, Oops.Banana focuses on the following:

  • — Tiktok audience growth in 2023
  • — Instagram profile promotion: Instagram.com/oops_banana

✉ Email: [email protected]

What is Oops.Banana net worth?

This information is not disclosed. However, taking into account the number of followers (550000 in 01/2023), we estimate Oops.Banana net worth to be roughly $33000.

Other TikTokers like Oops.Banana

Oops.Banana produces unique content, so it is quite difficult to compare him to other tiktokers from Viet Nam . Unlike Corinna Kopf 🤪, Oops.Banana does not produce "hot" adult content and does not participate in our hottest tik tok girls short list. Obviously, we cannot compare Oops.Banana with megnutt because of her huge breasts 😍 On the other hand, unlike Billie Eilish, in 2023 Oops.Banana is not that focused on musical content.

We also cannot make direct comparison with iconic Charlie Damelio called also TikTok Queen. If Oops.Banana starts streaming like Belle Delphine it may lead to a significant audience growth 🤑.

Another group of Tiktokers to compare with Oops.Banana are those coming from Instagam with their own Viet Nam audience: lorengray, brookemonk, savaschultz and celebrities like Kim Kardashian, Britney Spears (she has a TikTok profile as well!), Amber Heard and even Elizabeth Olsen.

Oops.Banana on TikTok

From Viet Nam

1.7M fans

Get in touch with Oops.Banana — a TikTok user from Viet Nam .

How many followers does Oops.Banana have?

Now there are about 1.7M followers on TikTok. Numbers are rapidly changing though. Oops.Banana follows 32 other TikTok users.

Can Oops.Banana be an influencer for my brand?

Statistics show that Oops.Banana got around 11.4M views. The average engagement rate (views per follower) is 1100%. Check if this value is good for you.

Oops.Banana TikTok advertisement costs

We assume the ad pricing for Oops.Banana to be about ~ $1100 per publication. This is a rough estimation, although we hope it could help you to work out the fair price together with Oops.Banana.

How many people could I reach by advertising on Oops.Banana TikTok account?

The potential reach is about 220000 people. However, it can be much greater if the video gets into TikTok reccommended videos.

Tik Tok comments
She should not use clothes at all (sorry for my English) Megan Thee Stallion nude...Oops.Banana? BE MY WIFE - Her tik tok is super hot... I WANT HER
jenny2020 | 16/6/2022
Nice music, perfect body. Ellie Zeiler...Oops.Banana? 🥰 I love her Onlyfans - These Gen-Z sluts doesnt deserve the fame!
paulTaylor | 9/1/2020
Que garota linda!😍 Sadie Crowell nude...Oops.Banana? I want to see more - I found her on Instagram!
Marc_official | 24/7/2022
Look at this horny wh*re ahaha Alyssa Mckay nudes...Oops.Banana? Want more nude photos - Are there leaked videos as well?
GinTonicYoutube | 27/10/2022
👿 Her ass needs to be hard f*cked Billie Eilish nude...Oops.Banana? Does she have a Telegram account? - Talented girl. Goog Tiktoker.
master2020 | 17/3/2022
Dunno but those photos are fapable 😍 look at Tana Mongeau nude...Oops.Banana? Why are the photos censored????? 👿 - So cute and lovely face
Marco-mexicano | 12/8/2021
She is number one! And the second place I give to... Cardi B nude...Oops.Banana? Looks like a leak from Onlyfans 🤔 - Anyway, waiting for new tik toks
Gerome_18 | 1/2/2022
Her breasts is the place where I wanna die Dua Lipa nude...Oops.Banana? This girl definitely has a great future - She is just a stupid piece of sh*t
california_instagram | 22/2/2022
God shit f*ch I want to f*ck these tities Addison Rae...Oops.Banana? She needs a good d*ldo - Is she a cosplayer?
california2020 | 23/2/2022
Ahaha I wish u cud be so hot as Katie sigmond nudes...Oops.Banana? Wanna more - I see a lot of hot tiktok girls these days
Fred_hater | 14/11/2022
Well, it is not her best one, but still very good Corinna Kopf nudes...Oops.Banana? I want to see more - These Gen-Z sluts doesnt deserve the fame!
Michael-t.me | 16/9/2022
Sooo sexy! ❤️ I love Paige Vanzant nude...Oops.Banana? Are these photos from icloud? - FOLLOW ME ON INSTA
maddalenaGoldfish | 24/11/2020
Amazing.. but... did she really do that ??? grace charis topless...Oops.Banana? Wanna see her naked 👻 - And btw I love cosplay
Mary-t.me | 26/2/2022
I like her videos... Belle Delphine leaked...Oops.Banana? 😝 She was hacked? - One of the hottest TikTok babes
YourBestGFGoldfish | 12/10/2022
Perfect body and loooovely tits :) My beloved Jennifer Lawrence nudes...Oops.Banana? This girl definitely has a great future - These Gen-Z sluts doesnt deserve the fame!
Annette33 | 22/9/2022
I can do better, subscribe to me! Charlie Damelio leaked...Oops.Banana? Titties are awesome 😍 - Her Instagram stories make me horny
YourBestGF2021 | 23/11/2022
Mmmm so juicy... I like megnutt nudes...Oops.Banana? 🥰 I love her Onlyfans - Tiktok girls a becoming more and more hot
Samuel_Frodonaked horse | 11/10/2021
Oh dear look at Grace Charis nudes...Oops.Banana? What is her Instagrm account? - 😁 Hope she will follow me on Tiktok as well
Dmitry_ckc | 2/5/2020
What kind of idiot is her boyfriend Britney Spears nude...Oops.Banana? 😍 MOAR!!! - Is she a cosplayer?
WillyTumblr | 13/2/2020
Her breasts is the place where I wanna die grace charis naked...Oops.Banana? Where are nude photos? - Talented girl. Goog Tiktoker.
Roger1971 | 15/12/2022
I am sooo impressed by Amber Heard nude...Oops.Banana? Sooo exciting ❤️ - Are you kidding?
Amelieyoutuber | 18/10/2022
😁 Fck those pics of Florence Pugh nude...Oops.Banana? 🌹 be my girlfriend??? - So now I follow her on TikTok
zamir_official | 20/8/2021
What kind of idiot is her boyfriend paige spiranac nude...Oops.Banana? Theìy say these photos were stolen from iCloud - Her Tik Tok is like pornhub for me
Sammyfapper | 11/12/2020
What kind of idiot is her boyfriend Bella Thorne leaked...Oops.Banana? Waiting for new hot photos... - She is just a stupid piece of sh*t
AnnetteTwitch | 20/1/2022
😁 Fck those pics of Corinna Kopf nudes...Oops.Banana? Guys whats her Insta??? - That tiktok girl is sweeeet
Neil2002 | 2/3/2020
I can do better, subscribe to me! alyssa mckay nude...Oops.Banana? Wanna more - And btw I love cosplay
kitty-kitten77 | 11/9/2021
👿 Is that stupid girl crazy? elissa victoria nude...Oops.Banana? Sooo exciting ❤️ - She is just a stupid piece of sh*t
Derrick_18 | 5/11/2021
Look at this horny wh*re ahaha lorengray...Oops.Banana? Are these photos from icloud? - I see a lot of hot tiktok girls these days
JohnYoutube | 7/1/2022
Sooo sexy! ❤️ I love megnutt nudes...Oops.Banana? What a b*tt - Tiktokers are now like instagram blogers 5 years ago 😁
californiaGoldfish | 18/5/2022
As promised, this pack of leaked Madison Beer nude...Oops.Banana? Theìy say these photos were stolen from iCloud - Those OF leaks are crazy
AmelieSnapchat | 12/3/2021
Mmmm so juicy... I like Paige Vanzant leaked nudes...Oops.Banana? Is that the onlyfans leak everyone tslks about? - These Gen-Z sluts doesnt deserve the fame!
Sandra_1 | 22/3/2020
❤️ Again leaked from Onlyfans. Expecting more.. Peyton List nude...Oops.Banana? 👻 More tits plz - My tiktok acc is better though
Amelie_2001 | 17/8/2022
I like her videos... Paige Spiranac naked...Oops.Banana? Videos please - Hope we will see her naked on Tiktok haha
Samuel_Frodo18 | 21/5/2020
Is there a video of her org*sm? Vanessa Hudgens leaked nudes...Oops.Banana? Give me a blow job - I found it on tiktok
master2020 | 1/8/2022
Will she take my between her tits sexy tiktok girls...Oops.Banana? Wanna see her naked 👻 - Tiktok babes are great
GinTonic-the-reaper | 16/8/2021
As promised, this pack of leaked Elizabeth Olsen nude...Oops.Banana? 🥰 I love her Onlyfans - I wrote her but she doesnt respond...=(
Wet_mouseflorida | 13/2/2022
Perfect body and loooovely tits :) My beloved Zendaya nude...Oops.Banana? 😍 MOAR!!! - So now I follow her on TikTok
Anna2002 | 8/2/2022
Soooo hot lips charlidamelio...Oops.Banana? When will be the next leak? - Love her TikTok as well
AngryCatSnap | 13/6/2022
I wanna marry her 😍 Mikaila Murphy onlyfans...Oops.Banana? Please keep posting guyz - Hot tiktoker, super hot
AndrewJohnfcker | 18/1/2020
Soooo hot lips savaschultz...Oops.Banana? 👻 More tits plz - Lets be friends on TikTok
Patricktelegram | 21/5/2020
Mmmm so juicy... I like Madelyn Cline nude...Oops.Banana? Want more nude photos - They are not influencers, they are cam wh*res
Sammyflorida | 1/5/2022
God shit f*ch I want to f*ck these tities katie sigmond nude...Oops.Banana? I want to see more - 😁 Hope she will follow me on Tiktok as well
berry_red33 | 12/11/2022
Dunno but those photos are fapable 😍 look at brookemonk...Oops.Banana? what a bitch! - My tiktok acc is better though
Johnsmiley | 17/9/2020
👿 Is that stupid girl crazy? Doja Cat nudes...Oops.Banana? Are these photos from icloud? - One of the hottest TikTok babes
Patricksmiley | 6/3/2021
Que garota linda!😍 Kim Kardashian nude...Oops.Banana? Uncensored please! - Her Tiktok is really amazing
Neil-t.me | 23/11/2020
What kind of idiot is her boyfriend mikaila murphy nude...Oops.Banana? What about blowjob sweetie? - Whats her tiktok profile?
paul21 | 10/10/2021
Ahaha I wish u cud be so hot as hot tiktok girls...Oops.Banana? 🥰 I love her Onlyfans - Those OF leaks are crazy
Neiltelegram | 9/12/2021
I can do better, subscribe to me! amouranth leaked...Oops.Banana? Want more nude photos - Her Tik Tok is like pornhub for me
Samuel_Frodo_official | 11/4/2020
Soooo hot lips sexy tiktokers...Oops.Banana? I know there was Onlyfans leaked photoset - Best female Tiktoker
Samuel_Frodo17 | 18/9/2022
TOP-30 tiktokers
Rank Tiktoker name Price Writes about
[email protected] $47 si vous aimer mes tatoo
...
David khamthin $1800 INDIAN
‍️ Northeaste...
sania khan $30.7 Model️
Use #duetwithsa...
Ariel $74.7 wife
Here for fun and la...
Donn Dew $7300 17
snap: Donndew17
...
Shamy $0 No bio yet....
Rabia Ali $0 No bio yet....
Alicia Zore $0 No bio yet....
Keshavi Chhetri Dncx $300 INSTAGRAM
Follow me...
Yowhatsupitsnikolai $100 IM 18 NOW!!!
Venmo me @N...
ムラサキのっか $100 とにかくムラサキなや...
台北髮型師Abby️ $23.8 IG: abby880113
Fb:高å“...
Jennifer Lara $200 19
sc:mexicanshorty65
Kasia $100 Zaobserwuj ️ Follow ️
Damian Tkaczuk $1300 POVs WORLD
Zaobserwuj na...
Blluaris $100 Лера...
mia $65.5 : kra.mia

big hea...
Sehaj Zaildar $2800 New Account : zaildar_sehaj
Mailani Paulie $28.2 Never forget how beautiful you...
niki.kozie $200 ...
komal sheikh $1600 Insta kaay.sheikh
SC ko...
Mia Finney $18400 FOLLOW MY INSTA! ...
Kaylee_Dupsky $53.7 Follow me on Instagram add me ...
Isabel Haugseng $90.6 ...
shonima Ajeesh $47.7 @mallucouple
Ajiy...
Saba Naz $21.1 No bio yet....
Pakkayada Srilerdros $13 มีแฟนแล้ว...
จุ้บแจง $2.3 ตามหาเราได...
Roxana Moncayo $200 "Si lo puedes soñar ...
GIULIA AMATO $5400 instagram: @giuliagamato
...